Oefenopdrachten bewonersconsulenten en buurtconcierges

Samen werken we aan klantcontact

Het is van belang dat elke medewerker klantcontacten vastlegt in Umbrella. Hiermee helpen we het KCC om helder zicht te krijgen op in het klantcontact dat reeds heeft plaatsgevonden. Doordat we onze afspraken met huurders vastleggen in Umbrella, wordt contacthistorie opgebouwd en is de KCC-medewerker beter in staat direct te antwoorden bij vervolgvragen of kan sneller doorverwijzen. Hoe beter klantcontact wordt geregistreerd, hoe minder telefoontjes je krijgt vanuit het KCC.  

Daarnaast is het van belang om met de gehele organisatie te zorgen dat de kennisbank wordt onderhouden en verrijkt. Hoe beter de kennis in de kennisbank is, hoe meer vragen 1ste lijns kunnen worden beantwoord. Een goed gevulde kennisbank zorgt er dus voor dat jullie minder wordt gestoord met vragen. Daarnaast borgen we kennis, geven medewerkers dezelfde antwoorden en is er een degelijke basis voor het inwerken van nieuwe medewerkers. De kennisbank wordt ook beschikbaar gesteld voor huurders, waardoor er minder telefooncontact nodig is met het KCC.  

Als bewonersconsultent of buurtconciërge krijg je bij de ingebruikname van Umbrella taken en zaken toegewezen. Dit zullen veelal overlastmeldingen, terugbelverzoeken of complexe klachten zijn.

Oefenopdrachten taakafhandeling

We hebben een meerdere taken voor je klaargezet, o.a. een terugbel verzoek en een overlastmelding ter kennisgeving. 

Via https://test-intranet.acantus.nl/ kan je de taken terugvinden. 

Opdracht 1: 

Handel het terugbelverzoek af. Pak de taak op, behandel deze fictief, registreer het klantcontact t.b.v. het KCC en sluit de taak na behandeling. 

Opdracht 2: 

Handel de overlastmelding ter kennisgeving (taak) af. Pak de taak op, behandel deze fictief, registreer het klantcontact t.b.v. het KCC en sluit de taak na behandeling. 

Oefenopdrachten zaakafhandeling

We hebben meerdere overlast zaken voor je klaargezet. 

Deze zaken vind je terug via https://umbrella-test.acantus.nl/ 

LET OP: Stel het zaak filter aan de linker kant in op het juiste adres bij "Zoek op trefwoord", de rest van de filters laat je leeg:
Je cursus adres vind je in de onderstaande tabel:

Naam cursist Je cursus adres
Willie de Boer Helling 8
Chantal Benes Helling 10
Robin Houtman Helling 12
Jacob Stubbe Helling 14
Pieter Brouwer Helling 16
Eliza Scholte Helling 18
Marloes van der Veen Helling 20
Jacques Bakker Helling 24
Erica Looye Hulshof Helling 26
Renate Dolstra Helling 28
Felix Hirmann Helling 30
Reinate Peters Helling 32
Hilda Pat Helling 34
David Groninger Helling 38
Liza Meidertsma Helling 42

Opdracht 3: 

Pak de zaak van je cursus adres op waarbij de termijn voor het contact opnemen met de melder is verstreken, behandel deze zaak fictief, doorloop alle zaakstappen, registreer het klantcontact en sluit de zaak na behandeling. 

Opdracht 4: 

Pak één van de twee overige zaken van je cursus adres op, behandel deze zaak fictief, doorloop alle zaakstappen, registreer het klantcontact en sluit de zaak na behandeling. 

Vragenlijst 

Na de trainingen starten we met het gebruik van Umbrella. De exacte datum wordt nog vastgesteld.

We vinden het belangrijk te weten of er nog extra hulp nodig is wanneer we in productie gaan werken met Umbrella.
We vragen dan ook iedereen die deelneemt aan de cursus om de vragen in deze vragenlijst te beantwoorden.
Hiermee krijgen we een beeld van je kennisniveau en zijn we in staat je extra ondersteuning te bieden indien dit wenselijk is. 

Hier vind je de vragenlijst https://acantus.nl/vragenlijst-training-bewonersconsultenten-en-buurtconcierges/

 

Heb je vragen. Perry en Gerrit helpen je verder.