Oefenopdrachten 2de lijns medewerker

Samen werken we aan klantcontact

Het is van belang dat elke medewerker klantcontacten vastlegt in Umbrella. Hiermee helpen we het KCC om helder zicht te krijgen op in het klantcontact dat reeds heeft plaatsgevonden. Doordat we onze afspraken met huurders vastleggen in Umbrella, wordt contacthistorie opgebouwd en is de KCC-medewerker beter in staat direct te antwoorden bij vervolgvragen of kan sneller doorverwijzen naar de 2de lijn.  

Als 2de lijns medewerker krijg je bij de ingebruikname van Umbrella mogelijk een aantal taken toegewezen. Dit zullen veelal terugbelverzoekencomplexe klachten, of informatie aanvragen zijn. Daarnaast is het van belang om met de gehele organisatie te zorgen dat de kennisbank wordt onderhouden en verrijkt. Hoe beter de kennis in de kennisbank is, hoe meer vragen 1ste lijns kunnen worden beantwoord. Een goed gevulde kennisbank zorgt er dus voor dat de 2e lijn minder wordt gestoord met vragen. Daarnaast borgen we kennis, geven medewerkers dezelfde antwoorden en is er een degelijke basis voor het inwerken van nieuwe medewerkers. De kennisbank wordt ook beschikbaar gesteld voor huurders, waardoor er minder telefooncontact nodig is.  


Oefenopdrachten

We hebben een drietal taken voor je klaargezet. Een terugbelverzoekeen klacht en een informatie aanvraag. 

Via https://test-intranet.acantus.nl/ kan je de taken terugvinden. 

 

Opdracht 1: 

Handel het terugbelverzoek af. Pak de taak op, behandel deze fictief, registreer het klantcontact t.b.v. het KCC en sluit de taak na behandeling. 

 

Opdracht 2: 

Handel de klacht af. Pak de taak op, behandel deze fictief, registreer het klantcontact t.b.v. het KCC en sluit de taak na behandeling.  

 

Opdracht 3: 

Handel de informatie aanvraag af. Pak de taak op, behandel deze fictief, registreer het klantcontact t.b.v. het KCC en sluit de taak na behandeling. 

 

 

Tot slot 

Na de trainingen starten we met het gebruik van Umbrella. De exacte datum wordt nog vastgesteld.


We vinden het belangrijk te weten of er nog extra hulp nodig is wanneer we in productie gaan werken met Umbrella.
We vragen dan ook iedereen die deelneemt aan de cursus om de vragen in deze vragenlijst te beantwoorden.
Hiermee krijgen we een beeld van je kennisniveau en zijn we in staat je extra ondersteuning te bieden indien dit wenselijk is. 

Vul hier de vragenlijst in

Heb je vragen. Perry en Gerrit helpen je verder.