Woningzoekendeportaal

Veel gevraagd over Woningzoekendeportaal

Ik wil reageren op een woning, maar ik kan niet inloggen?

U kunt alleen reageren op een woning als u staat ingeschreven bij Acantus. Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Wanneer uw inschrijving voltooid is, kunt u direct reageren op woningen.

Staat u ingeschreven, maar lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op via het Contactformulier of telefonisch via 0900 - 8400.

Inlogproblemen via mobiel en tablet
Er zijn problemen met het inloggen via mobiel en tablet. Sommige woningzoekenden krijgen een error wanneer ze proberen in te loggen via hun mobiel of tablet. Inloggen via een desktopcomputer lukt dan wel. Uiteraard proberen we het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Mocht u dit probleem ook ondervinden, probeer dan via een 'normale' computer in te loggen. Onze excuses voor het ongemak!

Hoe werkt het woningaanbod op maat per e-mail?

Bij uw inschrijving kunt u aangegeven wat uw woonwensen zijn. Waar wilt u wonen, in wat voor type woning en in welke prijsklasse zoekt u een woning? U kunt vervolgens aangeven of u wekelijks een e-mail wilt ontvangen met de beschikbare woningen die voldoen aan uw wensen. U hoeft hier niet voor te betalen. In Mijn Acantus kunt u uw woonwensen beheren en eventueel wijzigen.</p>

Waarom krijg ik de melding dat ik niet kan reageren?

Dat gebeurt als uw inkomen, huishoudgrootte of leeftijd niet bij de woning past waarop u wilt reageren. Controleer altijd eerst in Mijn Acantus of al uw gegevens goed zijn ingevuld.

Heeft u een melding van een blokkade? Lees hier waardoor u een blokkade heeft.