Algemeen
Het kan zijn dat wij uw inschrijving tijdelijk hebben geblokkeerd. Dat doen wij niet zomaar.
Redenen van een blokkade
Heeft u meer dan 1 keer een woning geweigerd? Dan wordt uw account geblokkeerd en kunt u 6 maanden lang niet reageren op ons woningaanbod.
Daarnaast kunnen er ook andere redenen zijn. Bijvoorbeeld: het veroorzaken van overlast, het kweken van drugs, huurachterstand, een vermoeden van fraude of het gebruik van een huurwoning voor zaken die niet omschreven staan in onze huurvoorwaarden.
De blokkade is tijdelijk
Na de inlog ziet u in uw profiel (rechts onderin) wat de reden is van uw blokkade en tot welke datum u niet kunt reageren op woningen. Uw inschrijftijd loopt wel gewoon door.
Mijn Acantus
Verleng wel op tijd uw inschrijving tijdens een blokkade
Kunt u niet reageren en verloopt uw inschrijving? Dan kunt u uw inschrijving wel verlengen. Het is slim dat op tijd te doen, anders schrijven wij u uit als woningzoekende.
Heeft u vragen? Neem contact op met ons Klant Contact Centrum via het Contactformulier of 0900 - 8400.