Waar kan ik terecht met vragen over een lopende betalingsregeling?
Algemeen
Heeft u vragen over uw lopende betalingsregeling? Neem contact op met ons Klant Contact Centrum via het Contactformulier of 0900 - 8400.
Het kan gebeuren dat u een keer vergeet de huur op tijd te betalen. Als de huur niet op tijd, dus vóór de eerste van de maand, op onze rekening is bijgeschreven, dan spreken we van een huurachterstand. Trek op tijd aan de bel als u (tijdelijk) niet in staat bent uw huur te betalen.
U ontvangt van ons een herinnering als u de huur niet op tijd heeft betaald. In deze herinnering verzoeken wij u alsnog de huur aan ons over te maken.
Als u een maand later nog niet heeft betaald, ontvangt u een aanmaning. Ontvangen wij uw betaling dan nog niet, dan schakelen wij de deurwaarder in.
Trek op tijd aan de bel als u (tijdelijk) niet in staat bent uw huur te betalen. In overleg met u bekijken we of we een betalingsregeling kunnen treffen. Hieraan zijn geen kosten verbonden, wel voorwaarden:
Komt u deze voorwaarden niet na, dan vervalt de regeling en brengen wij de gehele achterstand bij u in rekening. Voor deze achterstand kan niet opnieuw een betaalafspraak worden gemaakt. We garanderen dat uw privacy wordt beschermd en dat we uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Wilt u weten of u in aanmerking komt voor een betalingsregeling? Belt u dan met ons Klant Contact Centrum via 0900 - 8400.
Als u uw maandelijkse huurbetalingen en eventuele betalingsregelingen niet nakomt, dan wordt het innen van de achterstallige huur in handen gegeven aan een deurwaarder. De kosten voor de deurwaarder zijn dan voor u. Zelfs ontruiming is mogelijk. Bespreek uw zaken dus in een zo vroeg mogelijk stadium met ons, zodat we u kunnen helpen bij het vinden van een oplossing.
Het kan ook zijn dat u uw financiële situatie even niet meer overziet. Wij kunnen u vertellen bij welke instanties u terecht kunt voor hulp. Woont u in de voormalige gemeente Vlagtwedde? Dan kunt u terecht bij de Gemeentelijke Kredietbank in Assen. Voor de overige gemeentes kunt u terecht bij de Volkskredietbank in Appingedam.
Uitgebreide informatie over het betalen van de huur vindt u in de folder Huur betalen.
Heeft u vragen over uw lopende betalingsregeling? Neem contact op met ons Klant Contact Centrum via het Contactformulier of 0900 - 8400.
Flanderijn B.V., telefoonnummer 088 - 2092450, e-mail huurappingedam@flanderijn.nl.
Trek op tijd aan de bel als u (tijdelijk) niet in staat bent uw huur te betalen. In overleg met u bekijken we of we een betalingsregeling kunnen treffen. Hieraan zijn geen kosten verbonden, wel voorwaarden:
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor een betalingsregeling? U kunt een aanvraag indienen via het huurdersportaal met het aanvraagformulier Betalingsregeling. Geen huurdersportaal? Neem contact op met ons Klant Contact Centrum via het Contactformulier of 0900 - 8400. We garanderen dat uw privacy wordt beschermd en dat we uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan.
Neem contact op met deurwaarder Flanderijn B.V. via 088 - 2092450.
Zoek indien noodzakelijk hulp bij de Volkskredietbank in Appingedam voor de gemeente Delfzijl, Oldambt, Pekela en Veendam.
Woont u in de gemeente Westerwolde? Dan kunt u terecht bij de Gemeentelijke Kredietbank in Assen 0592 - 366099.
Neem contact op met ons Klant Contact Centrum via het Contactformulier of 0900 - 8400. Dan bespreken we met u hoe u het bedrag alsnog kunt betalen.
In de meeste gevallen is dit mogelijk. Neem contact op met ons Klant Contact Centrum via het Contactformulier of 0900 - 8400. Dan bespreken we met u wat de mogelijkheden zijn.
Woont u in de gemeente Delfzijl, Oldambt, Pekela of Veendam? Dan kunt u terecht bij de Volkskredietbank Volkskredietbank in Appingedam. Woont u in de gemeente Westerwolde? Dan kunt u terecht bij de Gemeentelijke Kredietbank in Assen Gemeentelijke Kredietbank.
Een achterstand is vervelend. Neem binnen de in de herinnering of aanmaning vermelde termijn contact op met ons Klant Contact Centrum via het Contactformulier of 0900 - 8400. Dan kijken we samen met u naar een oplossing. Meestal is het mogelijk een betalingsregeling te treffen.
In de meeste gevallen is dat mogelijk. Hiervoor treffen wij dan een betalingsregeling met u. Wilt u weten of u in aanmerking komt voor een betalingsregeling? Neem contact op met ons Klant Contact Centrum via 0900 - 8400.
Neem contact op met deurwaarder Flanderijn B.V. via 088 - 2092450 of huurappingedam@flanderijn.nl.
Neem contact op met deurwaarder Flanderijn B.V. via 088 - 2092450 of huurappingedam@flanderijn.nl. Zorg ervoor dat u het bewijs van betaling bij de hand heeft of als bijlage meestuurt.
Via ons Klant Contact Centrum kunt u een betalingsregeling aanvragen. Belt u met 0900 - 8400. We garanderen dat uw privacy wordt beschermd en dat we uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan.
Als u te weinig saldo op uw rekening heeft, uw rekeningnummer geblokkeerd is of u zelf opdracht heeft gegeven om de huur terug te boeken, wordt de huur niet aan ons overgemaakt. U ontvangt hiervan via e-mail of per post een melding van ons. Die kunt u gebruiken voor de huurbetaling. U kunt ook zelf de huur overmaken op ons bankrekeningnummer NL 02 RABO 0343 5617 00. Vermeld hierbij uw relatienummer en/of adres. Betaling kan ook via het Huurdersportaal.
Het is ook mogelijk om langs te komen op ons kantoor om te pinnen. Iedere werkdag zijn we van 8.00 tot 12.30 uur geopend. In de middag kunt u alleen op afspraak bij ons terecht. Dat is mogelijk tot 16.30 uur. Een afspraak maakt u telefonisch of via onze website. Contant betalen is niet mogelijk.
Uw betaling en onze herinnering/aanmaning kunnen elkaar gekruist hebben. In de herinnering/aanmaning wordt rekening gehouden met alle ontvangsten tot en met de peildatum (zie specificatie betaalachterstand). Heeft u twijfel of uw betaling door ons ontvangen en/of verwerkt is, kijk het na op uw Huurdersportaal. Is de betaling niet verwerkt? Neem contact op met ons Klant Contact Centrum via Contactformulier of 0900 - 8400.